Vel overstått bursdagsfeiring!

Barnehagens 20-årsjubileum ble en suksess, og vi er ikke annet enn overveldet over arrangementet, responsen og bidragene! Tusen takk alle sammen!

En barnehage fylt med spente barn og voksne. Hoppeslott blir blåst opp, aktiviteter blir satt på plass, ballonger og pynt henges ut. Plakater skrives og loddboder blir til. Lykkehjul, froskespill, såpebobler, ansiktsmaling, skattejakt og sekkeløp- her er det noe for enhver smak. Ligner litt på et ekte tivoli uten karuseller :-)

Foruten at vi har en krone på taket, Nylende Barnehage 20 år!

Og når barnehagen stenger, åpner portene. Pølser, saft, kaffe og kaker til salgs! Kom og kjøp lodd!

Etter en time med salg og aktiviteter er det SU sin tur til å ta mikrofonen. Personalet får den flotteste gave. Et bilde, en ordsky, med de flotteste ord samlet fra foreldrene.

Den fineste bursdagskaka blir delt opp og gitt til alle barna på festen.

Karius og baktus hakker seg nærmest gjennom ruta fra Viktor og kommer innom på en snarvisitt før vår egen tryllekunstner Alexander Haugaas står for underholdningen med sitt magiske og enestående trylleshow!

Og personalet? De er lett synlige, kledd i de merkeligste kostymer.

Vi takker for en helt enestående fest med store og små, for alle som har hjulpet til og for alle som kom og bidro til å gjøre festen vår til en uforglemmelig dag!