Oppstart og tilvenning

Et nytt barnehageår har startet, noen barn har sluttet og nye begynner. Noen av de voksne har byttet avdeling, noen er der hvor de var før sommeren. Noen av barna har også byttet avdeling. Det er litt nytt for alle sammen! Mest nytt for de som er helt nye, som møter barnehagen for første gang...

Vi ønsker dere velkommen til oss! Vi er ydmyke for følelsene av å møte barnehagen for første gang, og håper vi kan bidra til at dette blir et positivt møte for både dere som foreldre og for barna deres. Vi ønsker at dere skal trives her hos oss! Vi gleder oss til å dele mange gode øyeblikk sammen med barna deres og til å dele opplevelsene med dere.

Lykke til med de første dagene, vi skal gjøre vårt for at dere skal trives og bli trygge på at dette er et godt sted å være!